Nová AMIGA po letech - 5.díl - Myš podruhé - mini

06.09.2022

Jistě jste si povšimli že vyšla retro konzolka A 500 mini. Za mě dobrý. Vezmu do tašky, zajdu ke kámošovi nebo vytáhnu před vnoučatama, připojím na moderní TV a zamachruju. Jednu dobu jsem o ní taky uvažoval, ještě když to teprv plánovali a byly předobjednávky, ale malinko mě zklamala že je takovej prcek a nefunguje klávesnice, jinak co vím z recenzí tak dobrá emulační mašinka.

Mě ale právě zaujalo, že na levných knihách jsem viděl jak prodávají samostatně tu myš s USB připojením. Říkám si - ty bláho Amigácká myš a můžu ji mít třeba na PC to jen tak někdo nemá, nebo ve WinUAE budu mít autentičtější zážitek. To chci. Za nějakých 660,- což neni zrovna úplně málo, ale budiž.

Malinko se to zkomplikovalo, protože mi z obchodu psali, že zboží je poškozené a netroufají si mi ho poslat v takovém stavu a další nemají ať počkám. Já nikam nepospíchal a tak zhruba za měsíc konečně přišla. 

Co mě překvapilo, že je tak malinkatá a má úzký kablíček. Zas tak malinkatá neni ale oproti originálu je menší.

takhle mi to ani nějak nepřijde


tady už je to docela vidět

ještě pohled zespoda

Já mám pracky docela velký a u malých myší mívám křeče když s nima pracuju dlouho, uvidíme. Ikdyby nic - mám funkční památku. Myš jako taková funguje dobře, má menší rozlišení než ty na který jsem normálně zvyklej, ale taky to neni na hraní supermoderních her a  na Amize jako takový byste ten rychlej kurzor neuhonili a nikam se netrefili. Takhle to má prostě být. Tlačítka malinko jinak chodí, ale je to replika a ještě zmenšená tak co bysme chtěli.

PS :Jedinou výhodu vidím že k pravý Amize mi připojit nejde. Aspoň přes tu redukci co mám já. Asi pracuje na moderním protokolu a ne na tom který je potřeba.

2022 Cynicc Art - Ladislav Panko
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky